Často kladené otázky

Jak se mohu objednat?

  • Objednat se můžete e-mailem, sms nebo telefonicky.

 

Mohu přijít i bez objednání?

  • Bohužel, bez předchozího objednání není setkání možné. Je potřeba, aby měl každý klient k dispozici plně svůj čas. Budu se vám snažit nabídnout nejbližší možný termín.

 

Co dělat, když jsem objednaný, ale nemůžu přijít?

  • Nehodí-li se vám objednaný termín, zrušte jej, prosím, co nejdřív, nejpozději 24 hodin předem. Stačí sms (tel. 704 151 403) nebo emailem. Můžete si rovnou objednat termín nový.

 

Jak se platí za konzultaci?

  • Psychoterapeutické sezení nebo konzultaci lze zaplatit na místě v hotovosti nebo předem převodem na účet. Není možné platit na místě platební kartou.

 

Nemám zajištěno hlídání  dítěte, můžu ho vzít s sebou?

  • Bohužel, přítomnost dítěte nebo další osoby na sezení není vhodná, pokud se na tom spolu předem nedohodneme. Dítě vyžaduje část pozornosti rodiče a ten se pak nemůže plně soustředit na sebe.